"פלינדרום הוא מלה, מספר או משפט אשר ניתן לקרוא אותו משני הכיוונים, משמאל לימין ומימין לשמאל. מקור המלה הוא יווני (palin - שוב dromus - ריצה). לפלינדרומים אין ערך לשוני, והם נועדו בעיקר לשעשועי לשון, והם פרי יצירתיות של אמני שפה שביטאו את כושר יצירתם והמצאתם הלשוני, אך הם מוסיפים חן ולחלוחית של חיים....פלינדרומיקס
הטקסט הנ"ל נכתב ע"י: רפאל לירז

יום ראשון, 1 ביוני 2008

סוד סודי ומוחלט בהחלט

שלום לכולם וברוכים הנמצאים,

התנצלות
כישורי הכתיבה שלי חלודים משהו. מפתיע איך דבר בסיסי כמו כתיבה יכול להעלות חלודה ולהיות קשה כל כך.

לבטים
בבלוג הזה שפתחתי לאחר התלבטויות והתחבטויות רבות, אני מתכוון לשתף את כל מי שירצה במחשבות והגיגים מחיי היום יום שלי- כל זאת כמובן בתנאי שאצליח להביא עצמי לידי כך, תבינו, אני באופיי אדם מסוגר למדי ואיני נוטה לשיתוף, על אחת כמה וכמה לא לשיתוף עם זרים מוחלטים.
כולי תקווה שעם הזמן (ובחסות האנונימיות המלטפת) אלמד לחשוף יותר ויותר פרטים ואולי יום אחד אפילו ארגיש בטוח מספיק להשליך את הניק (האהוב עלי עד מאוד) לכל הרוחות ואחשוף את שמי האמיתי- זה בהחלט יהיה תיקון בשבילי.

האקדח מהכותרת יורה בפסקה השלישית
הסוד המדובר הוא סוד אישי, כזה שלא יגיע לכותרות העיתונים ואף לא יצוטט בשום בלוג אחר. אגיע ישר לעניין-

אני בהריון!

כלומר לא אני ממש אלא יותר אשתי אבל נראה לי שבתור אחד שיש לו חלק לא מבוטל בהיווצרותו של המצב, זכותי המלאה להכריז שאני- פלין דרומיקס- לראשונה בחיי - בהריון.

למה זה סוד?
אני לא יודע אם מישהו מכם היה אי פעם בהריון (אני אפילו לא יודע אם מישהו קורה את הפוסט הזה) אבל מסתבר שנהוג לא לספר עד החודש השלישי על קיומו של הריון, אני חושב שהסיבה הרשמית לכך היא כדי להימנע מעין הרע אבל אני די משוכנע שהסיבה האמיתית היא שבגלל שבשלושת החודשים הראשונים הסיכונים שעלולים להביא לאובדן התינוק הם גדולים ומנהג שמירת הסודיות נועד כדי למנוע מהזוג הצעיר להיאלץ להתמודד מול כל אותם אלו שכבר יודעים על ההריון ועכשיו לך תסביר להם למה עבר כל כך הרבה זמן ועדיין לא רואים את הבטן של אשתך.
על כל פנים, עקב העובדה שאנו לא מכירים כלל (עדיין) איני חושש שאצטרך לבשר לכם אם חס וחלילה טפו טפו טפו שקל בנעל יקרה משהו. ובנוסף אני משוכנע שדבר לא יכול לעצור את התהליך המופלא הזה שבסופו (בעוד בערך 8 חודשים) נהיה אני וזוגתי המהממת- אמא ואבא ליצור שנכון להיום הוא בגודל של חצי גרגר אורז.

הבטחה להמשך
אני לא יודע אם אצליח להתמיד בכתיבת הבלוג הזה וכנראה שאגלה זאת בתקופה הקרובה, אני מצידי מתחייב לעשות את המרב כדי לשכנע את עצמי לשוב ולכתוב פוסטים נוספים, האמת היא שיש לי הרבה דברים להגיד ולשתף בהם- אני רק צריך לראות אם אני מסוגל לעשות זאת.

אז ניפגש בהמשך (או שלא)

פלין דרומיקס

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני יודע מי אתה!

סתם, לא יודע, אבל שיהיה בהצלחה עם הבלוג :)

Palin Dromics אמר/ה...

תודה רבה... :)